Opis zajęć

Joga dla początkujących

Joga dla początkujących – zajęcia dla osób, które dotąd jogi nie próbowały (albo próbowały bez przekonania ;)), a chcą poznać ją od podstaw. Nauczę Cię, jak bezpiecznie wprowadzać ciało w poszczególne asany (pozycje). Przekonasz się, co znaczy świadomie oddychać. Nauczysz się również słuchać swojego ciała, a relaksacja kończąca zajęcia ukoi Twoje zmysły.

Joga na stres

Joga na stres – zajęcia dla wszystkich. Skupimy się na nich na pozbyciu się negatywnych emocji i stanów niepokoju. Będziemy wykonywać asany redukujące napięcia będące przyczyną stresu, a także usuwają zmęczenie i dodają energii. Często na dłużej zostaniemy w pozycji, będziemy wykorzystywać jogowe pomoce, by powoli, precyzyjnie pogłębiać pracę nad ciałem i umysłem.

Joga Viniasa Slow Flow

Joga Viniasa Slow Flow (rozciąganie, wzmacnianie)– zajęcia dla wszystkich. Połączenie asan w powolnym, płynnym ruchu, zharmonizowanym z oddechem. Przechodzenie z jednej pozycji do drugiej w zwolnionym tempie wzmacnia mięśnie, wysmukla ciało, a także uspokaja umysł.

Zdrowy kręgosłup

Zdrowy kręgosłup – zajęcia dla wszystkich, dla których ważne jest zachowanie zdrowych, mobilnych pleców. Ćwiczenia wykonujemy w trzech płaszczyznach ciała – strzałkowej, czołowej i poprzecznej, aby kompleksowo zadbać o nasze ciało.

Wszystkie zajęcia kończą się kilkuminutową relaksacją.